اتاق تنهایی

متن مرتبط با «آدمها» در سایت اتاق تنهایی نوشته شده است

آدمها

  • نیلوبلاگ

    "بعضي آدمها دنيارو زيباميکنند"؛ آدمايي که هروقت ازشون بپرسي چطوري؟ ميگن خوبم. وقتی بهشون زنگ میزنی وبیدارشون میکنی! میگن بیداربودم !! یا میگن خوب شدزنگ زدی.. وقتي ميبينن يه گنجشک داره رو زمين غذا ميخوره راهشون روکج ميکنن که اون نپرهxa0 اگه يخ ام بزنن،دستتو ول نميکنن بزارن تو جيبشون.. ادم هايي که با صد تا غصه تو دلشون بازم صبورانه پاي درد دلات مي شينن! xa0همينها هستند که دنيارا جاي بهتري ميکنند؛ مثل آن راننده تاکسيي که حتي اگردر ماشينش رامحکم ببندي فقط میگه روزخوبي داشته باشي.. آدمهايي که توي اتو...

    ادامه مطلب