آدم بـايـد يک " تـو " داشتـه بـاشـه ..؛
کـه هر وقـت از همه چي خستـه و نـا اميـد بـود ..،
بهـش بگـه :
مهـم ايـنـه کـه تـو هسـتي ..!
بي خيال ِ دنيـا ... !
اتاق تنهایی...
ما را در سایت اتاق تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: يکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت: 12:21