اتاق تنهایی

متن مرتبط با «آدمها می آیند» در سایت اتاق تنهایی نوشته شده است

مهر ها زرد شده اند. میدانستی؟

  • نیلوبلاگ

    دانه دانه مهراز سرانگشتان درخت پیرxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 می باریدxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 - زرد - کودکی در کوچهبار سنگین دانش به دوش می کشید،درست زمانیکه پدر،سبک بار باز می گشت!و مادرچای دم میکردبا طعم بابونه های حیاط!سکوت در خانه موج می زدوقتی دانه دانه مهر،xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 بر ...

    ادامه مطلب
  • آدمها

  • نیلوبلاگ

    "بعضي آدمها دنيارو زيباميکنند"؛ آدمايي که هروقت ازشون بپرسي چطوري؟ ميگن خوبم. وقتی بهشون زنگ میزنی وبیدارشون میکنی! میگن بیداربودم !! یا میگن خوب شدزنگ زدی.. وقتي ميبينن يه گنجشک داره رو زمين غذا ميخوره راهشون روکج ميکنن که اون نپرهxa0 اگه يخ ام بزنن،دستتو ول نميکنن بزارن تو جيبشون.. ادم هايي که با صد تا غصه تو دلشون بازم صبورانه پاي درد دلات مي شينن! xa0همينها هستند که دنيارا جاي بهتري ميکنند؛ مثل آن راننده تاکسيي که حتي اگردر ماشينش رامحکم ببندي فقط میگه روزخوبي داشته باشي.. آدمهايي که توي اتو...

    ادامه مطلب